محل تبلیغات شما

روستای کندر در ابتدای جاده کرج چالوس قرار داشته و یکی از روستاهای زیبای منطقه می باشد.روستای وردیج نیز یکی از روستاهای تهران در غرب تهران می باشد.مسیر پیاده روی کندر به وردیج و یا بالعکس از مسیرهای مورد علاقه دوچرخه سواران ، موتورسواران و کوهنوردان می باشد.نکته جالب این مسیر وجود کوههای با اشکال خاص شبیه ارواح بوده که به ارواح سنگی نیز معروف می باشند.

صبح جمعه ساعت 6:30 مطابق معمول گروه از میدان انقلاب حرکت و حدود ساعت 8 به روستای کندر رسیدیم و بلافاصله پس از معارفه حرکت کردیم.یک ساعت بعد از حرکت به یک فضای مسطح جهت صرف ناهار رسیدیم و حدود 40 دقیقه جهت ناهار توقف نمودیم.پس از صرف نهار مجددا حرکت نمودیم.در بین مسیر با توجه به وجود کوههای سنگی بسیار زیبا افراد بیشتر مشغول عکاسی بودند و حرکت کمی کند پیش می رفت.نهایتا راس ساعت 12:30 به روستای وردیج رسیدیم و تعدادی از اعضای گذشته کانون نیز آنجا بودند و با بلال کبابی از ما استقبال کردند که بسیار لذت بخش بود.در نهایت با توقف و استراحتی که شد حدود ساعت 15:30 به تهران رسیدیم.

تعداد افراد شرکت کننده:11 نفر

لیدر و سرپرست : مهدی اصلانی

برنامه دره مابین روستای سنگان و رندان- جمعه دوازدهم مهر۱۳۹۸

برنامه کوهپیمایی باغ خدا - جمعه ۲۹ شهریور۱۳۹۸

برنامه های شش ماهه دوم سال 1398 کانون کوهنوردی و طبیعتگردی فرهنگسرای شفق

روستای ,ساعت ,رسیدیم ,وردیج ,کندر ,نیز ,به روستای ,رسیدیم و ,روستای کندر ,روستای وردیج ,می باشد